Spring and Snow


Ååhh, är det inte våren som kommer kanske? Sådana här vackra blommor hittade jag när jag vandrade längst vattnet på landet hos mina kära morföräldrar, då var det vackra mars, men nu när jag tittar ut på Stockholms gatorna ser jag inte det minsta spåret av dessa skönheter, det är tråkigt och lite skamligt, men vi får hoppas at våren visar sig snart, i sina vrår och backar. Och gissa vad? När jag satt och funderade på vår längsta årstid, (vinten) tittade jag ut och såg barn som spelade kula och hoppade hage, då är det våren som är påväg... (eller när nationella proven i 9:an satte igång, märkte man att våren var påväg, men sådant ska jag inte deppa ner mig i.)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ååh, älskar våren ,sitta på café string på morgonen och sen gå till stan för att umgås med trevliga typer,det är härligt

2009-04-06 @ 11:25:39
URL: http://har bara bdb
Postat av: Ellen

aah :D

2009-05-18 @ 21:48:16
URL: http://missellenpellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0